EN
|
GR
Αθήνα Θεσσαλονίκη
Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση

215 215 2255

ΔΕΥΤΕΡΑ-ΚΥΡΙΑΚΗ 09:00-22:00
button

 

ΘΕΜΑΤΑ ΙΝΤΕΡΝΕΤ


-Τι ταχύτητες υπάρχουν;
Η διαθέσιμη ταχύτητα είναι τα 100Mbps download/upload για το inalan.net

 

-Πως μπορώ να ελέγξω την ταχύτητά μου;
Ο έλεγχος της ταχύτητας μπορεί να γίνει μέσω του προσωπικού λογαριασμού my.Inalan.gr ή στο test.inalan.net

 

-Μπορώ να έχω ασύρματο δίκτυο;
Το ρούτερ που παρέχεται δωρεάν στα 100Mbps περιλαμβάνει και ασύρματο δίκτυο.

 

-Πρέπει να γίνει ακύρωση της τωρινής μου σύνδεσης για να συνδεθώ στην inalan;
Το δίκτυό μας είναι ανεξάρτητο οπότε δεν επηρεάζεται από κανέναν άλλο πάροχο με εφικτές τις πολλαπλές συνδέσεις.

 

-Ποιά είναι η διάρκεια του συμβολαίου;
Δεν υπάρχει δεσμευτικό συμβόλαιο. Αποχωρείτε όποτε επιθυμείτε, χωρίς καμία επιβάρυνση,αρκεί να μας ενημερώσετε εγκαίρως, πριν σας πιστωθεί ο επόμενος μήνας, τον οποίο θα πρέπει να εξοφλήσετε.

 

-Υπάρχει έξτρα χρέωση για τον όγκο δεδομένων;
Δεν υπάρχει ογκοχρέωση στις υπηρεσίες μας.


ΘΕΜΑΤΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ 


-Πως μπορώ να ενημερώνομαι για τις περιοχές που καλύπτει το δίκτυο inalan;
Ο χάρτης με όλο το καλυπτόμενο δίκτυό μας υπάρχει στην αρχική σελίδα του site.

 

-Ποιά είναι η διαδικασία ενεργοποίησης της γραμμής;
Για να συνδεθείτε στο δίκτυό μας καλέστε στο 215 215 2255, αφήστε το αίτημά σας, και έπειτα θα σας καλέσει ο τεχνικός μας να σας ενημερώσει κατα ποσό είναι εφικτή η εγκατάσταση και πότε θα γίνει η πραγματοποίησή της.

 

-Πόσο διαρκεί η εγκατάσταση;
Η εγκατάσταση γίνεται την ίδια κιόλας ημέρα απο την στιγμή που βρίσκεστε εντός δικτύου και υπάρχει κατανεμητής στην οικοδομή σας ή στην ακριβώς διπλάνη.Ειδάλλως το χρονοδιάγραμμα ποικίλει, ανάλογα τον Δήμο σας και τις αποστάσεις.

 

-Πόσες μέρες θα χρειαστούν για να μεταφερθεί ο αριθμός μου στην Yuboto;
Η μεταφορά γίνεται σε περίπου 2 μέρες, για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με την Yuboto.

 

ΘΕΜΑΤΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ 


-Πως μπορώ να δω τον λογαριασμό μου αλλά και την χρήση που έχω κάνει;
Όλες οι πληροφορίες βρίσκονται στον προσωπικό λογαριασμό my.Inalan.gr.

 

-Πότε θα πρέπει να πληρώσω για τις υπηρεσίες inalan.net;
Η πληρωμή γίνεται μέσα σε 7 ημέρες απο την στιγμή που έγινε η εγκατάσταση και υπογράφτηκε το συμβόλαιο και μετά απο εκεί κάθε τέλος του μήνα για τις υπηρεσίες ίντερνετ του επόμενου.

 

-Με ποιούς τρόπους μπορώ να εξοφλήσω τον λογαριασμό μου;
Η πληρωμή γίνεται μέσω τραπεζικού λογαριασμού είτε ηλεκτρονικά σε λογαριασμούς που δίνονται έξ' αρχής στον πελάτη ή στα καταστήματα μας.

 

-Πόσο κοστίζει η εγκατάσταση του εξοπλισμού και πως την πληρώνω;
Το κόστος της εγκατάστασης ανέρχεται στα 35€ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.) και η πληρωμή γίνεται στο τεχνικό μετά το τέλος της εγκατάστασης.

 

-Υπάρχουν έξτρα χρεώσεις;
Στον πρώτο σας λογαριασμό θα υπάρχει και η εγγύηση του εξοπλισμού που σας παρέχεται, στα 28€. Αυτό το ποσό θα σας επιστραφεί εάν αποχωρήσετε εντός έτους και μας επιστρέψετε τον εξοπλισμό ή θα σας πιστωθεί αυτόματα σαν 13ος μήνας ίντερνετ.

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ 


Για οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα παρακαλούμε επικοινωνήστε στο κέντρο εξυπηρέτησης στο 215 215 2255.